מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק.  לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

אפשרות הנגישות בתפריט:

  • התאמה לניווט מקלדת – מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
  • התאמת האתר לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
  • חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ־200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:

כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:

 

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה
שם: שרון טייץ
טלפון: 0528829222
אימייל: sharon@taitzlaw.co.il
כתובת למשלוח דואר: הארבעה 28 תל אביב קומה 5 מגדל צפוני

 

פרסום הסדרי נגישות בחברה – זכותון משרד עורכי דין

פרסום הסדרי הנגישות של משרדי זכותון מובאים כאן לטובת הציבור וכלהלן:

עדכון אחרון מאי 2023

  • המשרד ממוקם בבניין משרדים חג'ג' בתל אביב, בקומות התת קרקעיות יש חניון בתשלום וממנו יש מעליות למשרדי החברה הממוקמים בקומה 5 במגדל הצפוני. לצרכי הגעה למשרד יש לעבור בלובי הנגיש לכסאות גלגלים ומותאם לנגישות.
  • חניות נכים – יש בחניון התת קרקעי בכפיפות לזמינות משתנה
  • דרכי גישה אל משרד זכותון- באמצעות כניס נגישה ורחבה, ומעליות עד לפתח המשרד.
  • כניסות כניסה נגישה מהרחוב אל הבין ולאחריה באמצעות המעליות אל המשרד.
  • אזורי המתנה – יש אזורי המתנה וישיבה נגישים ומונגשים
  • דלפק כניסה / שירות / מודיעין – בכניסה למשרד דלפים קבלה מאוישים בין השעות 9:00-19:00
  • שירותי נכים – יש בבניין , יש במשרדים בשטח הציבורי.
  • מעליות – יש.
  • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה – עזרי הקראה, השמעה או הקלטה זמינים במשרדנו.
  • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה – מסכים מוגדלים בהזמנה מראש.
  • נגישות המוקד הטלפוני- המוקד שלנו למענה טלפוני בעברית בלבד, הנגשת מענה במייל באמצעות הודעות וצ'אט באתר.
  • דרכי התקשרות חלופיות לטלפון – מייל : sharon@taitzlaw.co.il, צ'אט באתר, הודעה קולית במענה הקולי.
  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – אין עובדים.
  • מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים – באתר האינטרנט של המשרד כל המידע מונגש.
  • יש סיוע במילוי טפסים, יש פטור מתור
  • לכל שאלה או סיוע נשמח לעמוד לרשותך