פורסם במקור ב- ynet

שומר בחברת אבטחה פוטר לאחר חמש שנים ללא פיצויים או זכויות סוציאליות, וכעת הוא תובע 95 אלף שקלים נגד חברת האבטחה. החברה טענה שעבד שם רק שמונה חודשים כשלמעשה הוא עבד שם חמש שנים שבמהלכן החברה החליפה את שמה מספר פעמים.

התובע החל בחברה בשנת 2004, כשבאותה תקופה היא נקראה בשם חברת מוקד אדיר שמירה ואבטחה בע"מ. במהלך חמש השנים שעבד בחברה היא שינתה את שמה ואת מטרותיה העסקיות מספר פעמים, התמזגה ונפרדה משותפויות, אך התובע עבד תחת אותם האנשים ובאותה העבודה לאורך כל התקופה.

לדברי עו"ד שרון טייץ המייצגת את התובע, החברה שינתה את שמה מ"מוקד אדיר א. שמירה ואבטחה 2003 בע"מ", ל"מוקד צוות אדיר ביטחון שמירה אבטחה וניקיון בע"מ", ואחר כך ל"מוקד א.ח אדיר בע"מ". בהמשך, חזרה החברה להיות "מוקד צוות אדיר בטחון שמירה אבטחה וניקיון", ולבסוף, לצורך מיזוג, היא הפכה ל"צמרת ביטחון".

לאחר שפוטר, לא קיבל העובד פיצויים ותנאים סוציאליים שלא שולמו לו במשך חמש שנים. החברה טענה כי עבד שם רק שמונה חודשים ולכן אין הם חייבים לו זכויות אלה. עוה"ד טייץ אומרת כי אמנם החברה עברה רכישות ומיזוגים תוך כדי החלפת השמות, אך בכל מקרה של רכישות ומיזוגים בחברות, החברה המעסיקה את העובד בפועל צריכה לשלם לו את מלוא זכויותיו שנצברו במשך השנים ולהכיר ברצף העסקתו.